رد کردن لینک ها

آموزش خرید سرور مجازی ابریشو

در این آموزش مراحل خرید سرور های مجازی ابریشو را بررسی می کنیم.

1-ورود به سایت
برای خرید سرور مجازی در ابتدا باید در سایت ابریشو ثبت نام کنید و یا اینکه اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد سایت شوید.

2-انتخاب پلن سرور مجازی
در این مرحله از قسمت سفارش سپس سفارش سرویس جدید می توانید پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه سفارش دهید را بزنید. برای انتخاب پلن مورد نظر خود می توانید از داخل سایت ابریشو نیز محصول خود را انتخاب کنید دکمه سفارش را بزنید.


نکته : اگر در انتخاب پلن خود تردید دارین یا تجربه کافی در این زمینه را ندارید با قسمت فنی شرکت ابریشو ارتباط برقرار کنید تا مشاوره لازم به شما برای انتخاب پلن مناسب داده شود.

3-پیکربندی سرور
در این قسمت شما باید اطلاعات مورد نظر سرور خود را وارد کنید. اگر اطلاعات خاصی برای سرور ندارید، فقط قسمت سیستم عامل را وارد کنید. وارد کردن نام سیستم عامل الزامی است. در انتها دکمه ادامه را بزنید.


4-مرور مشخصات سرور
در مرحله بعد مروری از محصول و مشخصات انتخابی شما نشان داده می شود. اگر شما دارای کد تخفیف می باشد نیز در این قسمت باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه فعال سازی کد را بزنید. در انتها دکمه پرداخت نهایی را بزنید تا وارد صفحه پرداخت شوید.

5-پرداخت نهایی
در این قسمت شما مبلغ نهایی را مشاهده می کنید. همچنین شما باید قوانین سایت را مطالعه و آن را تایید کنید. در صورتی که شما نیاز به هر توضیحی برای محصول نهایی خود دارید در کادر مربوطه وارد کنید. سپس دکمه تکمیل سفارش را بزنید.

 

در انتها شماره سفارش شما تحویل داده می شود و با زدن دکمه ادامه به ناحیه کاربری به پنل سایت بازگشت داده می شوید. نمایش این صفحه به این معنی است که مراحل سفارش شما کامل شده و در انتظار تایید و تحویل سرویس می باشد.


نکته : در انتها اطلاعات سرویس شما ، پس از تایید و ساخته شدن سرور در طی یک تیکت به شما تحویل داده می شود.
نکته : اگر سیستم عامل مدنظر شما ، جزو سیستم عامل های خاصی باشد مانند توزیع های غیر مشهور لینوکس یا پیکر بندی خاصی نیاز داشته باشد، شما باید لینک دانلود سیستم عامل را برای ما ارسال کنید، سپس ایزو داده شده توسط شما به سرور اضافه شده و دسترسی کنسول به همراه اطلاعات شبکه برای نصب به شما داده می شود و شما می توانید خودتان سرور اقدام به نصب سیستم عامل کنید.

 

مقالات مرتبط